Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog

"Mi u Kur'anu objavljujemo ono što je milost i lijek vjernicima." (El-Isra,82)

09 Nov

KAKO ZNATI DA JE DŽINN U TIJELU OSLABIO I DA JE IZAŠAO

Published by Liječenje Kur'anom

KAKO ZNATI DA JE DŽINN U TIJELU OSLABIO I DA JE IZAŠAO
  • PITANJE:

Eselamu alejkum, Hvala Allahu završio sam medresu i trenutno studiram. Moja tetka je oboljela od džinna i nema nigdje blizu da joj neko uči rukju, pa sam se ja tog posla iskreno u ime Allaha prihvatio? Rukju znam učiti i znam dosta stvari o džinnima, međutim, dali mi možete objasniti sljedeća pitanja.

1) Kako znam da je džinn tokom rukje izašao?

2) Kako znam da je džinn u tijelu oslabio?

Hvala i Allah vas nagradio.

  • ODGOVOR:

Alejkumu selam,

Što se tiče prvog pitanja, odnosno, kako zna liječnik ili onaj koji uči rukju, da je džinn napustio tijelo tokom rukje ili poslije nje, na osnovu prakse liječnici Kur’anom navode sljedeće najčešće simptome: jako trzanje ruke ili noge, iznenadno padanje u nesvjest i osjećaj ljepšeg raspoloženja nakon prskanja vodom i buđenja, nestanak svih simptoma bolesti koje je imao prije rukje, tokom ponavljanja rukje, bolesnik više ne osjeća stare simptome bolesti.

U vezi slabljenja džinna u tijelu bolesnika, to može da osjeti liječnik i bolesnik. Liječnik na osnovu nekih simptoma može da osjeti da je džin oslabio, kao što su: plakanje i cviljenje džina, primjećivanje slabosti u komunikaciji sa njim u odnosu na početku bolesti (recimo kad je na početku pokazivao bijes, galamio, prijetio). Kad je u pitanju bolesnik, on može da osjeti slabost džina kroz neke od simptoma kao što su: bolesnik više ne osječa žestinu simptoma (napadi i uznemiravanja) kao što je to bilo prije, takođe bolesnik osjeća slabost u čitavom tijelu, želja za snom, nemoć i lijenost.

Comment on this post

About this blog

"Mi u Kur'anu objavljujemo ono što je milost i lijek vjernicima." (El-Isra,82)