Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog

"Mi u Kur'anu objavljujemo ono što je milost i lijek vjernicima." (El-Isra,82)

16 Dec

KOLIKO SIHR MOŽE DA TRAJE I BIVA LI UNIŠTEN SA SMRĆU OBOLJELOG?

Published by Liječenje Kur'anom

KOLIKO SIHR MOŽE DA TRAJE I BIVA LI UNIŠTEN SA SMRĆU OBOLJELOG?

♦ PITANJE:

– Selamun alejkum. Zanima me koliko vremenski može da traje sihr i koliko se brzo može izliječiti.

– Da li sihr biva uništen smrću osobe koja je bila opsihrena?

♦ ODGOVOR:

– Alejkumu selam, koliko će sihr da traje, to nakon Allahove volje zavisi od tri stvari:

• Stručnost sihirbaza u spravljenju sihra

• Vremenski uslov kojeg je dogovorio sihirbaz sa osobom koja je tražila pravljenje sihra. Recimo, osoba zatraži da se sihr napravi na godinu dana ili samo na nekoliko mjeseci dok osoba ostvari neke svoje ciljeve i sl.

• I zavisi od koje je materije sihr napravljen. Pa kao je napravljne od platna ili papira, takav će da ubrzo sagnjije i sihr je time uz Allahovu dozvolu uništen.

Sihr može uz Allahovu pomoć da bude uništen nakon nekoliko sedmica, može i nakon nekoliko godina, a kod nekog može da traje do kraja njegovog života. Sihr se takođe može obnavljati, bilo od strane samog sihirbaza ili na zhtijev onoga ko je i prvi put zahtijevao da se pravi. Ne postoji određena vremenska granica kada bi sihr trebao biti uništen, jer je lijek u rukama Allaha, subhanehu we teala. Ali tokom mnogih iskustava, stariji sihr se liječi duži period, dok sihr koji je frišak i taze, uništava se mnogo brže uz Allahovu pomoć i dozvolu.

– Kad duša napusti tijelo, sve vrste sihra u tijelu bivaju uništene, a džinn napušta to tijelo. Ovo se dešava ako je sihr napravljen samo toj osobi koja je umrla. Međutim, ako je sihr napravljen na čitavu porodicu, džinn prelazi kao i sihr na njegove, recimio sinove ili nekog iz porodice ko će da naslijedi taj sihr.

A Allah zna najbolje.

Comment on this post
K
Postoji čovjek kojem vjerujem i čini čuda s čarolijama, zove se DR WALE. spasio je moj brak prije devet godina svojom čarolijom. Moj muž je podnio zahtjev za razvod i bilo je vrlo neugodno, sramotno i srceparajuće, počela sam tražiti pomoć na internetu kada sam vidjela različita svjedočanstva u kojima su ljudi cijenili DR WALE-a što im je pomogao da obnove vezu pa sam ga kontaktirala putem WhatsAppa: +2347054019402 za pomoć i on se odazvao i obećao da će mi pomoći da obnovim svoj brak svojom čarolijom. Učinila sam kako mi je rekao i nekoliko dana kasnije moj se muž vratio moleći me na koljenima da mu oprostim i prihvatim ga natrag. Otkazao je razvod, sad je devet godina, a mi smo još uvijek u sretnom braku. Nastavit ću cijeniti DR WALE-a jer je on Bog na Zemlji. On može pomoći i vama. Kontaktirajte ga putem WhatsAppa: +2347054019402
Reply
I
Nudimo širok spektar financijskih usluga koji uključuje: poslovno planiranje, komercijalne i razvojne financije, nekretnine i hipoteke, zajmove za konsolidaciju duga, poslovne zajmove, privatne zajmove, zajmove za home refinanciranje s niskim kamatama godišnje za fizičke osobe, tvrtke i pravne osobe. Dobiti najbolje za svoju obitelj i vlastiti dom iz snova kao i s našom općom shemom zajma. Zainteresirani podnositelji zahtjeva trebaju nam se obratiti putem<br /> WhatsApp: (+ 44) 7480 729811<br /> Tel .... (+ 44) 7480 729811<br /> E-mail: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)
Reply
A
Čarobni poziv dr. Ajayi pomogao mi je da se vratim mužu nakon 2 godine razdvojenosti zbog nesporazuma i molio sam ga nekoliko puta da se vrati kući da bude sa mnom i naše troje djece, ali umjesto toga odbijem da ostanem s drugom ženom u koju vjerujem manipulira s njim. Vidio sam svjedočanstvo o vračaru čarolije dr. Ajayi dok sam tražio pomoć na internetu koji mi je objasnio kako je pomogao da svog brata izvuče iz zatvora nakon što je za nju obavio čaroliju pomilovanja, stvarno želim da se moj muž vrati kući, pa pošaljem SMS pravopisac na WhatsApp-u: +2347084887094 i rekao mi što treba učiniti, k slijedio sam sve upute i danas moram podijeliti svoje svjedočenje jer se moj muž vratio kući tri dana nakon što je dr. Ajayi izvršio čaroliju da se vrati kući, sada sretno živimo. Imao sam dvojbe, ali sada više ne sumnjam, jer sve što mi je Čarobnjak rekao, dogodilo se kako mi je objasnio, pa ako vam je potrebna pomoć kotača za čaroliju za bilo kakav problem sa kojim se susrećete u životu, kontaktirajte e-poštu dr. Ajayi : drajayi1990@gmail.com ili WhatsApp: +2347084887094.
Reply

About this blog

"Mi u Kur'anu objavljujemo ono što je milost i lijek vjernicima." (El-Isra,82)