Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog

"Mi u Kur'anu objavljujemo ono što je milost i lijek vjernicima." (El-Isra,82)

16 Dec

STRAH I TUGA

Published by Liječenje Kur'anom

STRAH I TUGA

♦ PITANJE: Es-selamu alejkum braćo. U zadnje vrijeme tamo negdje od osam sati naveče, pa do zore, uzme me neka neki strah i tuga. Bojim se izaći među narod i hoću da budem sam. Pomozite mi, išao sam psihijatru, dao mi neke tablete, ali ništa. Allah vas nagradio.

♦ ODGOVOR: Alejkumu selam, tuga i strah su dva najvažija elementa pomoću kojih džinn pratilac (Qarin) napada čovjeka (Allah, subhanehu we teala, je odredio da svaki insan ima uz sebe ovakvog jednog džinna). Strah se uglavnom javlja kod razmišljanja o budućnosti, a tuga od razmišljanja i podsjećanja na prošlost. To su dva momenta koje iskorištava džinn pratilac te pojačava strahove i umišljanja kod osobe.

Naučiti na vodu sedam puta suru Fatihu te sure Felek i Nas i sa tom vodom se okupati. Svaka tri dana prouči čitavu sutu el-Bekare. Često šetati, sjediti u džamiji i razmišljati o Allahu, Džennetu, Poslaniku, sallallahu alejhi we sellem, družiti se sa vjernicima i prisustvovati na halkama gdje se predavanja drže. Proći će uz Allahovu pomoć, to je privremeno.

Allah zna najbolje!

Comment on this post
I
Nudimo širok spektar financijskih usluga koji uključuje: poslovno planiranje, komercijalne i razvojne financije, nekretnine i hipoteke, zajmove za konsolidaciju duga, poslovne zajmove, privatne zajmove, zajmove za home refinanciranje s niskim kamatama godišnje za fizičke osobe, tvrtke i pravne osobe. Dobiti najbolje za svoju obitelj i vlastiti dom iz snova kao i s našom općom shemom zajma. Zainteresirani podnositelji zahtjeva trebaju nam se obratiti putem<br /> WhatsApp: (+ 44) 7480 729811<br /> Tel .... (+ 44) 7480 729811<br /> E-mail: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)
Reply
I
Nudimo širok spektar financijskih usluga koji uključuje: poslovno planiranje, komercijalne i razvojne financije, nekretnine i hipoteke, zajmove za konsolidaciju duga, poslovne zajmove, privatne zajmove, zajmove za home refinanciranje s niskim kamatama godišnje za fizičke osobe, tvrtke i pravne osobe. Dobiti najbolje za svoju obitelj i vlastiti dom iz snova kao i s našom općom shemom zajma. Zainteresirani podnositelji zahtjeva trebaju nam se obratiti putem<br /> WhatsApp: (+ 44) 7480 729811<br /> Tel .... (+ 44) 7480 729811<br /> E-mail: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)
Reply
A
Čarobni poziv dr. Ajayi pomogao mi je da se vratim mužu nakon 2 godine razdvojenosti zbog nesporazuma i molio sam ga nekoliko puta da se vrati kući da bude sa mnom i naše troje djece, ali umjesto toga odbijem da ostanem s drugom ženom u koju vjerujem manipulira s njim. Vidio sam svjedočanstvo o vračaru čarolije dr. Ajayi dok sam tražio pomoć na internetu koji mi je objasnio kako je pomogao da svog brata izvuče iz zatvora nakon što je za nju obavio čaroliju pomilovanja, stvarno želim da se moj muž vrati kući, pa pošaljem SMS pravopisac na WhatsApp-u: +2347084887094 i rekao mi što treba učiniti, k slijedio sam sve upute i danas moram podijeliti svoje svjedočenje jer se moj muž vratio kući tri dana nakon što je dr. Ajayi izvršio čaroliju da se vrati kući, sada sretno živimo. Imao sam dvojbe, ali sada više ne sumnjam, jer sve što mi je Čarobnjak rekao, dogodilo se kako mi je objasnio, pa ako vam je potrebna pomoć kotača za čaroliju za bilo kakav problem sa kojim se susrećete u životu, kontaktirajte e-poštu dr. Ajayi : drajayi1990@gmail.com ili WhatsApp: +2347084887094.
Reply

About this blog

"Mi u Kur'anu objavljujemo ono što je milost i lijek vjernicima." (El-Isra,82)