Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog

"Mi u Kur'anu objavljujemo ono što je milost i lijek vjernicima." (El-Isra,82)

13 Oct

PRIMJER DŽINNSKIH NAPADA I UZNEMIRAVANJA

Published by Liječenje Kur'anom

PRIMJER DŽINNSKIH NAPADA I UZNEMIRAVANJA

Imam tek 20 godina, druga godina sam fakulteta, oduvijek sam bila odličan učenik elhamdulillah, i ne mogu se požaliti. Međutim u zadnje vrijeme ili tačnije zadnjih par mjeseci, čudne stvari su mi se počele dešavati. Pošto sam pročitala da simptomi sihira mogu biti i glavobolje, migrene, moram iznijeti i tu činjenicu da ja migrene imam od svoje 13 godine života. Išla sam raznim doktorima, davali mi lijekove razne, ništa pomoglo nije. Zadnjih par mjeseci su bili jako čudni za mene. Prvo sam počela imati razne snove, kako mi je neko napravio sihire i kao paralizovali su me, ali svaki put kad sam počela učiti neku suru ja bih se mogla pokrenuti.

Zatim jedan dan sam došla s faxa, krenula sam jesti, bila je čaša kraj mene na stolu. Odjednom iz ugla svog oka vidjela sam kako se ta čaša pomiče, kontala sam da je to od umora, silnog učenja, rekoh Bože zakloni, zatim sam otišla da se umijem i kad sam se vratila ta čaša je bila skroz na drugoj strani stola, ja sam istrčala iz stana, nisam znala šta ću, prepala sam se strašno.

Rekla sam roditeljima, ali i oni kao i svi ljudi nisu baš u to mnogo povjerovali. Zatim je i moj stariji brat počeo imati strašne snove o sihirama i u njegovim snovima on je sanjao kako je meni netko napravio sihire. Zatim ja gdje god da se okrenem, imam osjećaj da me netko gleda, prati, ja kao student psihologije, znam mnogo o paranojama, depresijama, mentalnim bolestima i ubjeđena sam da ovo moje stanje nema nikakve veze s tim.

Čak sam jednom išla doktoru, koji mi je rekao da sam “depresivna” dao mi lijekove, koji nisu pomogli. Inače sam jako optimistična osoba, vesela i ne vidim sebe kao neku depresivnu osobu. Nebitno to sad, mi smo se nedavno preselili u novu kuću, i bila sam sretna, kontala sam hvala Allahu napokon iznova nešto, neće biti tih snova i toga. Međutim mnogo gore stvari su mi se počele dešavati.

Spavala sam jednu noć i probudila sam se iz sna, jer mi je netko ljuljao krevet, ja sam prvo kontala i ubjeđivala se, tješila samu sebe da je to samo san, ali i kad sam se probudila, i kad sam ustala, sjela na svoj krevet, i dalje se ljuljao, i kad sam upalila svijetlo, prestalo je. I nije mi se to desilo jednom, nego par puta. I rekla sam svojima, ali opet ne vjeruju što mi najgore pada. Ja znam da luda nisam, ali po njima imam nekih mentalnih problema. Zatim moj brat je jednu noć isto došao s faxsa, inače živi u drugom gradu, ali došao je, bio je raspust, i spavao je u mom krevetu. Njemu se isto to desilo.

Zatim trenutno je on jedini koji mi vjeruje. Moja mama je isto počela da sumnja, jer je i ona počela da sanja sihire da Allah na hajr okrene. I evo sinoć mi se desilo da sam čula glasove iz sna, netko me zvao mojim imenom. Bio je to muški glas, i jako je grubo zvao moje ime, mislila sam da se brat šali sa mnom, pa sam se probudila i derala se na njega da me ostavi na miru, jer imam ispit danas, međutim “taj netko” me opet zvao mojim imenom, zatim sam ustala upalila svjetlo, da bih shvatila da nema nikog.

Sišla sam na donji sprat, mama, tata, i brat su sjedili i pričali, nisu me zvali! Ja stvarno više ne znam šta da radim, klanjam svaki vakat, učila sam ajetul kursiju toliko puta, s abdestom idem spavati, učim Kur’an kad god imam vremena, ali imam osjećaj da me više “šejtani”, ili “džini” ili ko god, napadaju. Moja porodica inače nije religiozna, jedino ja klanjam i Allahu dove upućujem. Isto tako fax mi ne ide najbolje, ne mogu se skoncentrisati, preumorna sam. Spavam danu, noću ne mogu. Osjećam da ima netko oko mene non stop. Nekad mi u plućima kuca jako, ako naglo ustanem.

Išla sam doktorima puno puta pregledala sve, i opet kažu da je sve uredu. Što se tiče glavobolja, uzmem nekad po pet tableta samo da prođe, jer me boli jako, i najradije bih da tučem glavom od zid, ali nikad ne prestane boliti. Iskreno rečeno ne mogu više, ne znam s kim se ja to više borim i osjećam da gubim. Stvarno sam na rubu ludila. Ja samo želim da vratim svoj život u normalu, da nastavim ići ka svom cilju. Nekad odem u ugao i plačem po dva sata neprestano, jer stvarno samo bih voljela da me netko razumije i da mi vjeruje. Jer ovo stvarno nimalo nije lahko.

_______________________________________________________________________

  • NEKOLIKO SAVJETA UREDNIŠTVA OVE STRANICE

Oni koji imaju problema sa džinnima (sihrom, urokom ili messom) najčešće posljedice njihovih napada osjećaju prilikom sna, odnosno kasno u noć počinju njihovi napadi, jer tada najlakše mogu uplašiti čovjeka (kad insan spava ili je u polu budnom stanju). Ti napadi mogu biti svakonoćni ili u određenim danima u sedmici ili mjesecu, a najčešće vrijeme napada je između 1-4 sata iza pola noći.

Čovjek usnije strašne snove ili neki čak osjete dodire ili čuju glasove (u nekim slučajevima ljudi vide neke utvare, osjete pritiskanje, držanje itd.) i ovo često insana probudi i onako u polubudnom stanju se nastave daljni napadi. Čovjek osjeti strah i paniku, koja se riječima ne može opisati i najvjerovatnije se čovjek ne bi ovako uplašio da je insan budan i svjestan, ali džinni koriste baš ovakve situacije da plaše ljude u ovakvom stanju i kada je tama okolo.

Evo nekoliko savjeta koji čovjeku mogu biti od velike koristi u ovakvim situacijama:

- imati upaljenu noćnu lampu u sobi u kojoj se spava (izbjegavati da bude skroz mrak u sobi)

- ako je se u mogućnosti ne spavati sam u sobi

- u blizini imati nešto na čemu se može upaliti da uči sura El-Bekara i to upaliti da uči kada covjek bude uplašen i probuđen iz sna

- poprskati postelju gdje se spava vodom nad kojom su proučene sure: Fatiha, Ihlas, Feleq, Nas i ajetul Kursijj

- poslije akšama puštati suru El-Bakara da prouči u kući

- proučiti pred spavanje u ruke Fatihu, ajetul-kursijj, ihlas, felek i nas, te se rukama potrljati od glave do pete i nazad, te leći na desnu stranu.

Comment on this post

About this blog

"Mi u Kur'anu objavljujemo ono što je milost i lijek vjernicima." (El-Isra,82)